Energetyk Gryfino - Gwardia Koszalin

Wyjazd ten o mały włos nie doszedł do skutku z  powodu kierowcy autokaru,który w dziwnych okolicznościach nie pojawił się na miejscu zbiórki.Postanowiliśmy udać się na PKP,gdzie mieliśmy sporo szczęścia,gdyż pociąg do Szczecina był opóźniony o kilka minut co pozwoliło nam przemieścić się w praktycznie 10 minut taksówkami na dworzec.Do pociągu dosiadło się kilkunastu policjantów.
W Gryfinie pojawiamy się na końcówkę pierwszej połowy.Jest nas 45 osób (w tym 7 Białogard i 1 Mielno) plus 10 przyjaciół z Górnika Konin.Wywieszamy dwie flagi-Gwardii i Górnika.Druga połowa dostarcza wielu emocji piłkarskich-zwycięskiego gola zdobywamy w ostatniej akcji meczu,co powoduje eksplozję radości i pierwsze 3-ligowe zwycięstwo po 6 latach staje się faktem.
Podczas wychodzenia z obiektu (w obstawie sporej ilości psiarni) z  głównej bramy wybiega kilku gości z chęcią konfrontacji.Kilka osób od nas dobiega do typów,lecz we wszystko miesza się policja i dochodzi do pałowania (i mierzenia z shotgunów) zarówno nas,jak i ich,
Powrót bez przygód (jedynie na dworcu w Szczecinie pewna blondynka przytulona do murzyna nasłuchała się co myślimy o parach multi-kulti),w obecności małej ilości funkcjonariuszy.Dziękujemy niezawodnym przyjaciołom z Konina za obecność.

a_oi

fot.ligowiec.net

Polonia Warszawa - Zagłębie Lubin

W trasę wyruszyliśmy w godzinach porannych. Droga przebiegała spokojnie i  dość szybko, do momentu dotarcia w  okolice Warszawy. Jakieś 40km przed stolicą spotkał nas korek, przez co przejazd krótkiego odcinka trasy trwał dość długo. Na miejsce zbiórki - do Bielan - dojeżdżamy jednak punktualnie, czekamy na wszystkich i po kilkunastu minutach wyjeżdżamy w  dalszą trasę.

Ostatecznie w Warszawie melduje się nas 85 osób. Wywieszamy jedną flagę -  "Na wyprawie" - i zaznaczamy swoją obecność kilkukrotnymi okrzykami. Gospodarze prezentują patriotyczną oprawę, śpiewając przy tym Mazurek Dąbrowskiego. ocb03.pl

fot.ocb03.pl

Polonia Bytom - Korona Kielce

W sobotnie popołudnie sektor gości wypełnili fani Korony Kielce, którzy pojawili się w Bytomiu w liczbie około 750 osób. Na płocie zawisły flagi Ultrasi, Scyzory na Szlaku, Korona Kielce, Śp. Małpa oraz mniejsza fana Korona. Przez dużą część pierwszej połowy Kielczanie bez dopingu, później pokazali się z dobrej strony. Prezentują oprawę, na którą składał się transparent z hasłem „Teraz my uderzamy” oraz sektorówka z zaciśniętą pięścią i napisem Korona Kielce.

Z kolei na naszych sektorach doping na poziomie lepszym niż podczas meczu z Lechią, co nie znaczy że było dobrze. Podobnie z frekwencją – lepiej niż na Lechii, ale ciągle poniżej oczekiwań. Podczas meczu prezentujemy sektorówkę z motywem Księstwa Bytomskiego.

polonia.bytom.pl

fot.olimpijska2.pl

Lech Poznań - Cracovia Kraków

Około 200 fanów Pasów na meczu zgodowym w Poznaniu. Na meczu największa frekwencja kolejki 13500 widzów.